Aktuelt>Kirke i koronatid
17.04.2020
Kirke i koronatid

Vi forbereder oss på en langvarig periode med annerledes menighetsliv. Vi vil følge helsemyndighetens råd, samtidig vil vi være kreative. Menighet er ikke et bygning, men et fellesskap av mennesker samlet rundt Jesus.

I tiden fremover vil vår hovedaktivitet skje på to dager; torsdag og søndag.

Torsdag blir det vekselsvis #TEMAtorsdag og #SAMMENtorsdag. På #TEMAtorsdag inviteres ulike gjester til samtale om temaer vi som kirke vil sette fokus på. #SAMMENtorsdag er samlinger for aktive og medlemmer i Oslo misjonskirke Betlehem. Dette er en felles samling for alle smågruppene i menigheten, i tillegg blir det startet nye grupper og det blir mulig "droppe innom" dersom man ikke er med i en fast gruppe.

På søndager blir det BarnekirkeLIVE og gudstjeneste. Under gudstjensten blir det oppgaver til barna, og egen livestream for tweens og ungdom.

I tillegg arrangeres det direktesendt morgenbønn kl 09.00 på alle hverdager.

Adresser og linker finner dere på vår samleside

Kirke i koronatid

oslomisjonskirke.no/online.