Aktuelt>Inspirasjonskveld for par!
10.02.2021
Inspirasjonskveld for par!

Onsdag 3. mars kl 20.00-21.30 inviterer Sannliv til en inspirasjonskveld for alle par, med smakebiter fra Gottman - helt gratis! Dere melder dere på via checkin og får tilsendt Zoom-lenke.

Denne kvelden er en smakebit på et kurs som har oppstart i januar 2022, som går over fem kvelder der vi møtes. Du er selvsagt ikke bundet til å melde deg på kurset selvom du blir med på inspirasjonskvelden, men vi håper mange har lyst!

Kurset baserer seg på boka «Hemmelighetene bak et lykkelig parforhold”, av John M. Gottman*, og ledes av kursholdere som er lisensiert fra Gottman-instituttet. Kurset er i samarbeid med Solide Samliv, og er igjen støttet av Barne- og familiedepartementet.

*Om Gottman: John M. Gottman er professor emeritus i psykologi. Han er en av verdens mest anerkjente samlivforskere. Han er kjent for sitt forskningsbaserte arbeid innen livslang kjærlighet og stabile parforhold.

Kurset arrangeres av Sannliv, ekteskapsarbeidet i Oslo misjonskirke Betlehem. Alle par er velkomne, uavhengig av livssyn.