Aktuelt>BLIR DU OGSÅ MED?
21.04.2021
BLIR DU OGSÅ MED?

HVORFOR?

• Du bidrar til at vi kan fortsette å skape gode møteplasser for barn, unge, studenter, voksne og eldre.
  • Du hjelper oss så vi sammen kan nå vår visjon om å gjøre Jesus tydelig.
  • Du får økt delaktighet og du gjør kirken mer "din".
  • Du gir menigheten større økonomisk forutsigbarhet.

HVORDAN BLI FASTGIVER?

TRYKK HER og velg månedlig betaling med VIPPS eller avtalegiro.

(Det tar ca 2 minutter)

ALLEREDE FASTGIVER?

Tusen takk - at du er med betyr mye! Nå spør vi deg om du har mulighet til å øke ditt faste beløp.

HVORFOR?

1. Det siste året har vist viktigheten av fellesskap. Fremover bruker vi flere ressurser på å skape møteplasser, spesielt for ungdom, og tilbud på dagtid.
  2. Det er pris- og lønnsvekst hvert år, så i prinsippet gir man mindre og mindre, om man ikke øker sitt bidrag.

HVORDAN?

Send epost/SMS med "Jeg vil øke" til kontor@oslomisjonskirken.no eller sms 474 88 470 og motta en lenke der du selv endrer giverbeløpet ditt.

Eventuelt kan du også skrive i eposten/SMS summen du vil øke til, og vi endrer beløpet for deg. Du vil da motta en bekreftelse når det er gjort.

Vårt mål er å øke inntektene med 30 000 kr i måneden. TUSEN TAKK FOR AT DU ER MED!