Aktuelt>TEMAtorsdag 25.nov
18.11.2021
TEMAtorsdag 25.nov

Kan bruke brukbare samliv bli bedre? Eller er kanskje brukbare samliv gode nok? På TEMAtorsdag 25.nov skal du få lov til å delta med lave skuldre, og med visshet om at du ikke kommer til å få en liste med uoppnåelige råd. Anne og Per Arne Dahl vet hvordan den virkelige verden er. Denne kvelden dele visdom og erfaring fra et langs samliv og yrkesliv - til inspirasjon, trøst, og håp!

Anne Dahl er utdannet barnevernspedagog, familieterapeut og teolog, og har mange års erfaring som samlivsterapeut på Modum Bad.

Per Arne Dahl er teolog, forfatter og biskop emeritus, og gav i høst ut boken Gjestfrihetens hus.

Sammen har de fem barn og femten barnebarn.

Kvelden vil inkludere pause og enkel servering.

TEMAtorsdagen arrangeres av Sannliv – som er gruppa som jobber med samlivsarbeidet i Oslo misjonskirke Betlehem. I januar 2022 starter Sannliv opp et nytt Gottman-samlivskurs

TEMAtorsdag blir streamet. For å følge eventet, se her!