Aktuelt>Søndagsteam
15.08.2019
Søndagsteam

Å kjenne tilhørighet til kirka, det å kjenne at Oslo misjonskirke er din kirke, er noe vi ønsker for alle som kommer til fellesskapet. Tilhørighet skapes blant annet ved å bli kjent med andre i menigheten. Tjenesten Søndagsteam er en fin måte å bli kjent med folk på, og å kunne ønske nye mennesker velkommen, og legge tilrette for det som skal foregå i kirken gjennom enkle og praktiske oppgaver.

Vi har to team du kan velge mellom i søndagsteam. Det er KirkeVert og KaffeCrew

Hovedskille mellom disse gruppene:

Kirkevertene kommer kl 10.00, forbereder kirkerommet og gjør klart til gudstjenesten, ønsker velkommen i døren, men ordner ikke til kirkekaffe. Når gudstjenesten er ferdig, rydder man kjapt i hovedsalen. Ellers så kan man gå etter gudstjenesten. KaffeCrew kommer til gudstjenesten kl. 11.00, lager, serverer og rydder kirkekaffe samt låse. Disse er ferdige til kl 13.30-14. Dersom man er på KaffeCrew teamet vil man kunne høre på gudstjenesten via høyttalere på kjøkkenet. Slik får man med seg gudstjenesten mens man jobber.

Hvis dette kunne være en tjeneste du kunne ha tenkt deg å være med på, ta kontakt på e-post: kontor@oslomisjonskirke.no