Aktuelt>Velkommen til gudstjeneste søndag 18. oktober
16.10.2020
Velkommen til gudstjeneste søndag 18. oktober

Søndag 18.oktober er  det kun gudstjeneste kl. 11.00. Vi er opptatt av å kunne møtes til fellesskap i kirka, på en god og trygg måte innenfor de retningslinjene som gjelder.

Barnekirken blir gjennomført som tre  egne arrangement med opp til 50 deltagere på hver, og krever påmelding (mer info nedenfor).

Gudstjenesten for de voksne krever ikke påmelding. Det blir ikke nattverd, og man sitter på plassen sin under hele gudstjenesten. Da er det fortsatt grensen på 200 som teller for slike arrangement.

OM BARNEKIRKE 18.OKTOBER

Barnekirken vil være parallelt med gudstjenesten kl.11.00 og det vil være tre arrangementer; Barn under skolealder, 1.-4.-klasse og tweens (5.-8.-klasse) Det vil være tre egne arrangementer, med forhåndspåmelding av barn og eventuelt foreldre som skal være med.

Foreldre som ikke skal følge barnet sitt må levere i utgangsdøra. Dersom det skulle bli behov for å komme i kontakt med deg, vil vi sende sms. Ha mobilen tilgjengelig (men på lydløs) under gudstjenesten. Barnet må hentes direkte etter gudstjenestens slutt.

Siden barnekirken og gudstjenesten er to ulike arrangementer, kan dessverre verken barn eller voksne gå mellom 1. og 2.etasje. Foreldre som blir med barnet til barnekirken, kan ikke gå opp til gudstjenesten.

Påmelding til Barnekirke for barn under skolealder her.

Påmelding til Barnekirke for 1.4. klasse her.

Påmelding til Barnekirke for tweens her.