Aktuelt>Fastehefte
22.02.2021
Fastehefte

Oslo misjonskirke Betlehem kaller årets fastetid for "Nærkontakt", og i år har staben laget et eget fastehefte. Der inviteres leseren med på en reise frem mot påske, fra askeonsdag til palmesøndag.

Når begrensningene gjør at man ikke kan treffes til gudstjeneste, er håpet at årets fastehefte allikevel kan gi en fellesskapsfølelse, og bidra til en fastetid der man kjenner på nærkontakt med Gud, seg selv, og sin neste.

Heftet kan brukes uavhengig av omstendigheter og de restriksjonene som til enhver tid gjelder. Man kan blant annet lese bibeltekster, bønneemner, om Aksjon hjertevarme, og det er egne familiesider med fastekrim, oppgaver og utfordringer til tweens.

Alle som ønsker er hjertelig velkomne til å lese heftet, og til å koble seg på det som skjer i fastetiden i Oslo misjonskirke Betlehem!

Trykk på bildet under for å lese i fasteheftet! Du kan også lese det HER.

Fastehefte