«Fellesskapet på fredagene er det aller viktigste i uka for min tenåring»

Dette sa en forelder til meg nylig, og hun er ikke alene om å komme med denne responsen. For det skjer noe veldig fint blant ungdommene i menigheten vår. mange ungdommer i Oslo er alene som kristne i sin klasse. Denne fredagen i OmB, er et sted uten prestasjonskrav, hvor alle er velkomne og hvor Jesus formidles med ekte liv - nært og troverdig. Og så tenker jeg på gjengen som var her onsdag. Martine og Olai, våre ungdomsarbeidere, arrangerte takkefest for alle ungdommene som har vært med som ledere på tweenskveldene. 18 ungdommer har det siste halvåret fått ledertrening og kjent på ansvar gjennom delaktighet. Det er uvurderlig.

Jeg blir minnet på hvor høyt Gud elsker sin menighet. For det går ikke an å ha et slikt ungdomsarbeid uten at det er et tett sammenvevd til storfellesskapet Oslo misjosnkirke Betlehem. Det betyr rett og slett at det ikke hadde vært mulig uten deg. Ungdomsarbeidet er bare ett eksempel på alt deg gode vi skaper sammen når vi deler økonomisk ansvar, åndelig fellesskap og Gudslengsel som menighet.

Vil du gi en ekstra sommergave til dette fellesskapet?

Trykk her for å gi.

Med ønske om Guds nærvær og hvile i sommer!

Erik Andreassen

Ps.

Vi har alle merket prisvekst og økte utgifter siste året. Dette har også slått tydelig inn på menighetens økonomi. har du mulighet til å gi en ekstra gave nå inn mot sommeren er det høyst velkomment.

Adresse:
Oslo misjonskirke Betlehem